Myrslok

Idag var jag och Ida på Coop och köpte godis till påsklägret som vi ska åka till imorgon :D
Erik var huvudtränare på passet idag, tillsammans med Ida som var vikarie för Malin. 7 Gulbälten och 2 Orangebälten närvarade. Konstigt... Orange brukar alltid vara fler än gula... :S
Erik hade en speciell uppvärmning där barnen skulle ta sig fram som myrslokar, sjögurkor, sjästjärnor och sköldpaddor på rygg :P
Har idag varit på Centrala Trafikskolan också och bokat tider för teorikurser och övningskörning. Tyvärr var de enda tiderna för teori på onsdagar samtidigt som barnträningen... :S lite jobbigt :S
Gammal bild
// Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

Em jag tror att alla trafikskolor komploterar mot oss, de har nämligen bara teorikurser på onsdagar! Jätte konstigt om jag hade trafik skola skulle jag ta en annan dag en mina konkurenter!!! Jag kollade typ varje trafikskola i vintras när jag skulle börja med teorin, bara onsdagar och några hade måndagar...

2011-04-20 @ 23:48:28
Postat av: Em

Knäppt! dåligt att de inte har fler dagar... :S

2011-04-21 @ 00:54:45
Postat av: Sassa

Ja!!!

2011-04-21 @ 15:47:34
Postat av: Lia

Om ni hade gått på östra hade ni fått gå teorin på skoltid ;3

2011-04-25 @ 18:16:35
Postat av: Hanna

Ja märkligt.

2011-05-02 @ 13:10:53
URL: http://trafikskola-i-karlstad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0