Film och Ju-jutsu på sjöfrugården

Igår började vi med inspelningen av vår andra film, kan bara säga att det blir mycket Ida i många scener ;P
Efter skolan gick jag och Ida ner på stan där vi träffade Emma och tog bussen hem till Emma, vi började förbereda lite inför filem sen lagade vi middag i väntan på att Malin skulle komma. När Malin kom och vi hade ätit så började vi filma, blev några scener innan vi gick till sjöfruskolans fritidsgård för att köra lite Ju-jutsu. Det var inte så mycket folk men det var kul ändå. När vi kom tillbaka till Emmas så spelade vi in två scener till innan vi gick och la oss. Ida låg och svamlade en massa om springande killar och någon bastu, men tillslut så somnade vi. Planen var sen att vi skulle stiga upp tidigt och spela in mer film men det var lite för skönt att sova så vi låg kvar och små sov ett tag extra innan vi slutliggen tog oss upp och spelade in nästan alla scener vi tänkte oss hinna med.

Hade tänkt lägga upp lite bilder men jag glömde min usb/ laddnings kabel hos Emma, min mobil kommer dö.

 

.



//Sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0