Varför hemsöker de mig?

Jag börjar bli riktigt trött på valet så fort man sätter på tv så är det en tråkig debatt, på skolan har vi tvingats gå och se på politiker som berättar vad deras partier står för, vi har lyssnat på debatter och vi tvingats debattera själva... Nästan varje lunch är det någon som har börjat disskutera politik och det slutar nästan alltid av någon anledning med att folk hackar på en för att man inte är insatt i det. Men värst är när politikerna börjar invardera ens privat liv!! jag fick ett SMS i morse där det stog "glöm inte bort att rösta på ...(Sen stod det namnet på ett parti)" HUR FAN FICK DET MITT NUMMER!!? Kan det inte hålla sig med att förstöra naturen med deras fula plakat som finns över allt i hela staden eller deras hemska valblanketter som varje dag kommer hem i brevlådan? Det mest intressanta är att en av de saker som politikerna verkar prata mest av är just miljön, men ingen plockar upp plakaten efter valet och hur många träd har fått lida för deras valkampanjer? Det känns skönt att veta att på måndag är allt över, då kommer man äntligen få slippa allt kaos i 4 år åtminstonde...tyvärr så går dessa år fort...




En låt av pink som jag tycker är väldigt vacker^^


 I love this song to!! xP

Får se om jag orkar gå och rösta imorgon...fast det gör jag nog...kanske...eller?...

Have a nice day!

//M

Kommentarer
Postat av: jem

Kan bara hålla med

2010-09-18 @ 14:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0