Söndag

Ida säger att jag ska blogga så jag gör väl det då. 
Jag började söndagen med att fara på Grisbacka kyrkan där man invigde en lek kyrka (fråga inte för jag kan inte förklara), jag satt i två timmar och ansiksmålade barn. Sen bar det av till dojon där Ida och Malin väntade på mig och Emma. När Emma kommit och vi varit en sväng på Ica låste vi in oss i shopen och tittade på vår film (den börjar ta form, snart klar). Sen blev det lite planering inför hallowenfesten för mon grupperna innan Malin och Emmas träning började.

Min och Idas träning gick bra, även om både jag och Ida var lite borta i början. Blev mycket newaza och vi avslutade passet med att vinna över Jan-eriks grupp (gul mon).

.
Mina fina flickor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0