Helg med tjejerna

Denna helg spenderade jag med tjejerna det blev mycket bilde. Vi sov första natten hemma hos Emma. Jag och Ida gick efter skolan ner på dojon och väntade på Malin sen träffade vi Emma på stan där vi handla middag, läsk och godis sen tog vi bussen till Emma.

Ida hade bakat bröd på sin köks lektion.

Jag och Ida prov smakade medans vi väntade
.
Här väntar vi på bussen för att ta oss till Emma.
.
Vi hade mycket pakning (som vanligt), såg nog lite kul ut när vi gick genom stan med våra stora ryggsäckar.
.
Vi åt pizza till middag, jag och Emma gjorde det medans Ida och Malin gjorde...

Det här! de sydde klart våra sjukt snygga mössor.
.
Visst är de tjusiga.
.
Ida skär upp pizza till oss andra.
.
Sen blev det lite film inspelning efter middagen.
.
Lord voldermort (Malin)
.
Titta vad duktig Emma är, hon skriver faktiskt på med vårt första manus O.o (till typ näst sista scenen)
.
Kvällen avslutades med godis, popcorn och ringaren i notre dam.
.
På lördagen var det tränar upptackt med Ju-jutsun, vi var först på fortet och sen åt vi middag i en fest lokal på Megasone.
.
Alla fyra tjejer fick varsin biobiljet för att vi varit så duktiga.
.
När det efter middagen blev kafe och te drack jag och malin vanligt varmt te medans Ida...
.
Körde sin egen stil och drack kallt vatten med en te påse i och typ ett kilo socker.

Vet inte riktigt om jag tror att det är en höjdare, men Ida verkade gilla det.

Det blev Gitarr hero och en massa prat under kvällen och när klockan blev 8 och vi inte fick vara på Megasone nå längre så for de flesta ner på UBK och fortsatte prata.

Under söndagen fortsatte vi med film inspelningen och vi blev nästan helt klara, nu är det bara några små scener kvar och sen ska allt klippas ihop (tur att Emma är bra på sånt). Så snart är det nog dax för premier av vår film :D


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0