Barnträning

Igår had vit mon gruppen träning. Jag och Emma hade för en gång skull gjort en planering som vi faktiskt nästan lyckades följa. Vi började med lite lek och fall(fallen är inte vår grupp så förtjusta i men det blir bättre och bättre varje gång) efter det så repeterade vi gammla tekniker, körde lite ne wasa, blockeringar, kombinationstekniker och avslutade passet med att låta dem springa av sig lite genom att köra idioten.

när vi satt i seiza frågade vi vad barnende hade tyckt var roligast med passet och vi fick höra massa olika saker. Några tyckte ormgropen var roligast, någon annan gillade idioten och det som vi tränare tyckte var trevligast att höra var när en kille sa att det roligaste med passet var allt (det gör oss instruktörer så glada)


(skumt youtube klipp)

Nu måste jag sluta skriva för snart ska jag på min första egna träning på flera veckor, det ska bli kul!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0