PEPP

Hej. Jag är glad. hihi :P
tänkte prata lite om filmerna vi såg på folkets hus idag.
Första filmen vi såg var "Fish Tank"
Rekomenderar den inte... Om du inte gillar filmer som gör dig superdepprimerad och handlar om en tonåring som super och gör massa konstiga saker och slutar väldigt skumt. Det enda bra med filmen var att de pratade brittiska <3
Senare såg vi filmen "Kick Ass"
Den var bättre än jag trodde faktiskt ^^ Lite... skum, men rolig x) x) x) Musiken i filmen var bra också... cool... Och så gillar jag han som spelade huvudrollen, har sett honom i lite andra filmer också ^^
Efter att vi sett "Kick Ass" kom en regissör som pratade lite om vad han håller på med. Det var jätte intressant och roligt att lyssna på! :D Blev jätte peppad på att göra film :P Och typ börja skriva på en idé jag har... kanske... får se hur det blir :P
Kanske borde sova nu... Oyasumi nasai! [God natt]
// Emma :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0