Mysteriet med den tredje dörren

Jag och Ida gick och tittade på den Carolines dörr. Ida var modig och öppnade dörren, till vår besvikelse så vissades det sig att dörren inte gick till någon annan värld utan bara ut till taket. Ida lät sig dock inte nedstämmas av detta utan letade vidare i rummet och snart hittade hon en andra dörr, denna gång med en trappa till. Inte heller denna dör tog oss till en annan värld utan bara till ett annat rum med en tredje dörr. Oturligt nog så låg det en massa saker framför dörren så vi tog oss inte till den, så vem vet kanske den dörren leder oss till den andra mamman. Men den tredje dörren förblir ett mysterium och vi letar vidare efter andra dörrar.
.
Hittade ingen bild på någon dörr och bilderna jag tog med mobilen blev jätte dåliga. Så därför blev det en bild på mig och Malin från när vi sov i mitt garage (min och malin nya stiler, vad tycks?)
.
Å en bild på Ida, Malin och Emma (för att de är söta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0