Malin min klasskompis bloggar

Malin i min klass bloggar på sin blogg så nu måste jag också blogga :D, jag vet inte om vad men ändå. Nu har jag gett Hanna bilder från när vi skulle ha klassfoto, vi var jätte fina, jag hade prinsesskrona på mig. 
.
Har ju sagt tidigare att jag är en prinsessa, det stämmer ju.

DET ÄR FREDAG!!! och tjejerna ska sova hos mig i vårt garage, kommer nog bli jätte kallt men det löser sig nog. Sen ska vi stiga upp jätttttte tidigt för vi ska vara på ju-jutsun vid halv 9 tiden för det är Newaza cup på lördag.
.
Visst är de söta.

Kommentarer
Postat av: marit

I garaget! Kallt! Hoppas du har en filt till hon med tunn sovsäck :-)

2010-10-01 @ 16:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0