Kväll på dojon

Efter att jag fiskat upp Ida och Emma på stan och vi handlat middag så gick vi till dojon
.
Middag!!!
.
Alexander kom under vår middag, men var inte riktigt intresserad av att vara med på bild.
.
Vi flyttade oss till tränar rummet, Alexander började spela något spel som Ida ville testa. Ett tag lätt det som två femåringar som båda ville spela samma spel samtidigt^^
.
Emma tyckte nog som jag att Ida och Alexander var roliga att lyssna på.
.
Ida tar över datorn, Alexander gör sitt bästa för att inte visa ansiktet på bild
.
Ida spelar, Emma tittar på och Alexander ser lite ut som en kamel^^
.
Något åt det här hållet såg spelet ut.
.
En bild där man nästan ser Alexanders ansikte (annars har jag en bunt fina bilder på Alexander från tränar upptackten, många fina grimaser^^) till och med Jan-Erik fick vara med på ett hörn.
.
Jag och Ida har fått varsin bio biljett av sjöfruskolans ungdomsgård för att vi var där och visade upp Ju-jutsu, riktigt kul.
//Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0