Charlies änglar

I går kväll var det höstfest på ju-jutsun. Som vanligt stod tjejkvartetten för lekarna denna kväll var det musik som tema. Vi hade 'så ska det låta' som inspiration och eftersom att visa (Nämner inga namn (Jonas)) inte kunde vara tysta så tror jag att vi får skriva en regelbok till nästa gång med tydliga regler om att visa (nämner inga namn(Jonas)) inte har nåt att säga till om, det skulle underlätta för alla.

Här kommer några bilder från kvällen, blev inte så många för jag glömde min kamera hos Malin.

.
Ida hotar Emma...
.
sen gick det uppför dem att det var på samma lag och visst liknar det charlies änglar. Detta lede till en ny film ide... får väl se när vi filmar den.
.
Vi vissade även vår film för alla som ville se den, förvånansvärt många. Det blev filmvisning på Idas dator men det gick bra. Det blev mycke skratt som tur var. Var lite för mörkt för att få en bra bild men men. Vi hade i alla fall jätte kul.

 Vi sov hos Malin, vi var riktigt trötta ja alla utom Ida som fick nån enegi kick när vi la oss för att sova. Efter lite övertalning fick vi henne att sluta spela musik och sova istället. 

Vi steg upp vid halv 10 tiden för Emma skulle bli hämtad halv 11 och Ida skulle på träning som började 11. När jag och Malin vinkat av Emma och Ida så plockade vi fram garn och virknålar och slog på filmen Bernad och Bianca. Riktigt söt film..
.

När Ida kom var vi i full färd med att trassla upp Malins garn, vi kände oss lite som två tanter. Ida tog över malins trassel, hon tycker det är kul att trassla ut garn och när Bernad och Bianca var slut så slog vi på Corpse Bride.
.
Lite små obehaglig i början men annars jätte bra.
.
Malin virkar en halsduk och Ida trasslar ut garn.

Vid tre tiden drog vi ner till dojon för att träna, det gick jätte bra.

//Sanna

 


Kommentarer
Postat av: Erik

Jag vet inte om jag skulle kalla Jonas för 'vis' men... xP

2010-10-26 @ 16:30:15
Postat av: malin

Hahaha XD

2010-10-26 @ 19:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0