Sms

Jag och Ida bytte telefon en stund i fredags när vi satt och tittade på mma och smsade för att bestämma med de andra när vi skulle ses. Vi försökte lära oss smsa med den andras mobil :P Såhär såg vår sms-konversation ut:
Ida: Jag har inget liv och tycker att det är kul att skriva på emmas telefon för den är så cool jag måste nästan köpa en idag
Emma: Och nu skriver jag till mig själv haha vi har inget liv Hihi jag vet inte hur man gör smileys eller jag vet men jag orkar inte. Ida spelar spel på min mobil. Hejdå!
Ida: haha nu måste jag göra :) så jag kan visa mig själv att jag kan
Emma: Jag kan göra smileys nu Hihi ;o) vad duktig jag är :-p
Ida: Haha vad duktig du är lilla emma :) ;)
Emma: Jag vet jag är ganska a5m
Ida: Vi är ganska A5M
Emma: Vi är ju det ;)
Ida: Jag vet. Har du tänkt på hur konstiga vi måste verka för alla mma folk
Emma: haha det har jag inte tänkt på tror inte de tittar på oss de har fullt upp med att döda varanda
Ida: Haha dom tycker om att ligga och kramas på golvet
Emma: Ja det verkar så Smiley!
Ida: Haha ja :D
Emma: Smiley!
Ida: Du är konstig :)
Emma: Jag är a 5 m
Ida: Haha m e l l a n s l a g :)
Emma: A5m
Ida: Den här telefonen tänker dö
Jag och Ida bytte telefon en stund i fredags när vi satt och tittade på mma och smsade för att bestämma med de andra när vi skulle ses. Vi försökte lära oss smsa med den andras mobil :P Såhär såg vår sms-konversation ut:
Ida: Jag har inget liv och tycker att det är kul att skriva på emmas telefon för den är så cool jag måste nästan köpa en idag
Emma: Och nu skriver jag till mig själv haha vi har inget liv Hihi jag vet inte hur man gör smileys eller jag vet men jag orkar inte. Ida spelar spel på min mobil. Hejdå!
Ida: haha nu måste jag göra :) så jag kan visa mig själv att jag kan
Emma: Jag kan göra smileys nu Hihi ;o) vad duktig jag är :-p
Ida: Haha vad duktig du är lilla emma :) ;)
Emma: Jag vet jag är ganska a5m
Ida: Vi är ganska A5M
Emma: Vi är ju det ;)
Ida: Jag vet. Har du tänkt på hur konstiga vi måste verka för alla mma folk
Emma: haha det har jag inte tänkt på tror inte de tittar på oss de har fullt upp med att döda varanda
Ida: Haha dom tycker om att ligga och kramas på golvet
Emma: Ja det verkar så Smiley!
Ida: Haha ja :D
Emma: Smiley!
Ida: Du är konstig :)
Emma: Jag är a 5 m
Ida: Haha m e l l a n s l a g :)
Emma: A5m
Ida: Den här telefonen tänker dö
// Emma ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0