Körlektion + teori

Idag började jag dagen med att ha en körlektion, min första på körskolan. Det gick faktiskt riktigt bra och jag hade en bra lärare. Sen for jag till skolan, kom lite sen men min lärare visste varför. Efter skolan följde jag en kompis till bussen vilket innebar att jag fick stå ute i kylan och frysa (men vad gör man inte för sina vänner...) sen mötte jag Emma på ica, hon handlade middag, innan vi gick till dojon. Medans vi åt skrev vi ner lite olika uppvärmningar vi fick köra under Norrlandslägret och som vi inte ville glömma bort. Efter ett tag dök Peter upp och alldeles innan jag gick iväg till körskolan (jag vet igen...) så kom Malin, hon var i sin egen värld (tror hon lyssnade på musik). Halv 6 hade jag teori lektion, lite tråkigt men det var helt okej. sen gick jag tillbaka till dojon för att vänta på att träningen skulle sluta så att jag kunde få skjus hem. Jag han se de sista typ 20 minuterna så jag tog lite bilder på Ida.
.
Ida bär Victor
.
Ida och Victor bär Ludvig (tror jag, minns inte riktigt vem det var)
.
Sen fortsatte det så här ett tag till tills alla blivit burna (ja utom Ida då som var först)
.
Sen fick Ida slås lite... (ja de andra med)


.
Sen körde de tunnelstaffet, först stående och sen på knä.

//Sassa



Kommentarer
Postat av: victor

jippi!! var nästan me på alla bilder :D och det ser ut som om jag ska sjunga nationalsången då vi kör slagringen XD

2010-11-18 @ 10:20:12
Postat av: Em

Haha! xP

2010-11-18 @ 10:30:18
Postat av: Lia

Är det roligt victor?

2010-11-18 @ 16:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0