Dag 1, Norrlandsläger

Hej jag har inte lagt ut mina bilder från första dagen av norrlandslägret än, och jag har inget att göra nu så här kommer ett långt bildinlägg!
Det var lite mycket saker i tränarrummet.
Malin ritar av mig :P
Vi hittade ett coolt ställe att hänga på B-)
Mycket mat blev det.
Blandar blod.
Malin och sanna jobbar på med pusselmattor!
medan jag sover
Fast nä, jag jobbade faktiskt också!
Jag och Sanna diskuterar vilken grupp vi ska intstruera nästa höst ;)
Ida jobbar i köket
Eh ja... jag vet inte. xP
äta...
Dansa :)
Snurra mössa....?
Ida fixar frysen så vi får plats med is.
Sen kom killarna och... stod på händer.
Och hjulade...
Och jobbade.
Sanna med den fina tjejkvartetten-mössan! :D
Det går inte så bra för Jonas.
Barnens packning.
Jag och Malin åkte med Jens tillbaka till dojon efter lägerstarten, och här kommer resten av ledarna med barnen!
Vi gör kvällsfika. Har aldrig blandat oboy i en bunke förr...
Fikaaaaa :)
Medan barnen såg på Mulan på storskärm såg vi på... mulan, på Peters dator! Någon pratade med oss när bilden togs, så ingen tittar på filmen.... utom jag. :P
SLUT PÅ DAG 1! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0