Bilder från lägret

Här kommer lite bilder från Norrlandslägret

.
Vi tjejer var där vid 12 tiden eftersom att vi skulle handla lite grejer, som vanligt när vi ska någon stans så hade vi hemskt mycke packning. Ida hade nog mest, men det brukar ju nästan vara så.
.
Lite dårlig bild men det här är all vår packning som vi dumpade i tränarrummet, både Ida och Malin smälter som in i all packning^^
.
Dojon var sig inte lik...
.
Alla mattor var utburna för att flytas till Dragonskolan.

.
Så istället la vi ut en puzzelmatta över ungefär halva dojon.
.
Malin fotade medans vi arbetade (hon hjälpte igentligen till^^)
.
Jag och Malin hade helgen till ära tröjor inköpta på samma ställe som båda hade nåt med helgen att göra, ni får gissa vad själva.
.
Jonas hade varit och köpt massa mat, allt var i total oordning så jag och Emma sorterade upp maten så att vi skulle hitta allt.


Sen avfrostade Ida och Emma frysfacket med hjälp från Jonas
.
Medans Malin blandade låtsas blod till Hallowen festen, vi hade problem med att blodet blev för löst men det fixade sig efter ett antal misslyckade försök.
.
Vi tar en paus i arbetet för att äta en tidig middag.

.
Sen dök killarna upp för att bära matta, de ser ut att vara lite osamms men jag vet inte.

.
Jonas fixar inför filmvisningen vi skulle ha på kvällen, bilden blev upp och ner men Jonas lyckades som tur var fixa det. Jag och Ida hade några ideer på hur vi kunde gjort annars men de bilderna har emma^^

Sen kom ungarna och lämnade sina grejer och vi for till Dragonskolan för att ha läger start och första träningspasset. Jonas och Jens berättade om lägret och hälsade alla välkommna och när de var klara så sa jens "alla juniorer går till matta C" alla juniorer och jag och Ida reste oss upp, ganska många konstiga blickar fick vi. Men som tur var la Jens till "och tjejkvarteten" även om bara ett få tal vet vilka vi är så kändes det bättre att det förklarades varför vi tyckte oss vara juniorer. Tack Jens.

.
När vi kom tillbaka blev det kvällsfika och film, barnen såg på mulan på stor bild och alla ledare förutom Jonas såg på mulan på Peters dator. Lite trångt men kul, vi såg nämligen till så att vi var på samma ställe som barnen^^
Efter filmen blev det läggdax och sen steg vi upp kl 6 på lördagen.



Jag hade ont i höften så jag tränade inte på lördagen mer än med barnen men jag fotade när Ida, Peter, Emma och Malin tränade. Jag tror Erik och Robin tränade samma pass men jag har dem inte på bild.

Lördag kväll bestod av en hallowen fest, vi hade jätte kul tror barnen hade det med.
.
Så här såg vi ut. Ida var misshandlad prinsesssa, Emma var ett troll, Malin var häxa och jag var död^^

Det blev en sen kväll innan allt var färdig städat men vi fick sova en timme extra på morgonen, vi steg upp så sent som 7. Jag lyckades få träna ett pass, det blev juda med Emma och Malin. Jätte kul men Ju-jutsu är mycket roligare. När lägret var slut och alla barnen farit hem så återstod städningen och att bära in alla mator i dojon igen...

.
Lite kaos blev det...


.
Mattorna blev ojämna så vi fick försöka skjuta fram dem, inte jätte lätt när halva dojon redan är lagd.

Det blev slutliggen klart.



.
Så Ida och Peter provade lite olika utklädnader, jätte fina blev de.

Nu har jag inga fler bilder

//Sasa


 

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det bara jag eller ser jag konstig ut på alla bilder ni tagit på mig...?

2010-11-08 @ 19:17:29
Postat av: Em

Det beror ju på vem du är ;)

2010-11-08 @ 21:07:19
Postat av: Erik

Blev något konstigt när jag skrev förut så datorn dampade, men det är jag, erik som ser konstig ut på era bilder ;P

2010-11-08 @ 21:10:42
Postat av: Em

Du är ju inte med på så många bilder :P

2010-11-08 @ 22:17:20
Postat av: Sanna

Nej Erik du är väl med på typ två tre stycken

2010-11-09 @ 15:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0