Uppvisningar och Peter

Jag for ner till dojon vid 1 tiden eftersom att det var knatte uppvisningar och min lillasyster hade uppvisning då. Jan-erik höll i uppvisningen och efter att förvirrat alla barnen med en övning så lyfe han min lillasyster så att hon slog huvudet i en av balkarna, det gick bra men min lillasyster vägrade gå upp på mattan efter det.
.
Detta var övningen de körde, Jan-erik förklarade den lite komplicerat tror jag.

Sen lekte jag fika ansvarig ett tag medans Ida höll i knatte 1 uppvisningen.


Men det mest intressanta med dagen var nog Peters energi, han stutsade omkring som en tok både på sin träning och på min och Idas  träning. Peters energi smittade av sig lite på oss så vi stutsade alla (jag, Ida, Peter, Alexander och (Emma, Malin och Robin på ett hörn)) omkring ett tag, föräldrarna måste ha tror vi var tokiga.

Malin, Emma och Peter hade nåt julspecial, där Ida sprang in i omgångar och "sabbade" för barnen. Deras pass avslutades med att Peter klädde ut sig till tomtemor...
.
Så här fin blev han, med flätor och allt. 

Mitt och Idas pass gick bra, vi hade ju som sagt var hjälp av Peter. Vet inte om vi ska räkna honom till barnen eller oss instruktörer, han var i allafall med på allt och dubbelt så pepp som alla barnen tillsammans.

Imorrn ska vi vara i glashuset på stan efter skolan 16-18, ska bli jättttte kul:D

//Sassa
 

Kommentarer
Postat av: Em

Hahah, det var roligt idag x)

2010-12-12 @ 23:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0