Bilder... typ... eller?... va?


Ida och Sanna under stiltävlingen.


Robin och erik under samma tävling.


:D


Hehehehe det blev bara vinster på vuxensidan....


Från höger till vänster: barn, barn, barn, barn, barn och... Ida??? XD


Vi är på väg till UBK vet inte riktigt när det här var ;P


Peter vill gå på isen...


Söta Emma utanför Idas hus när vi skulle julpyssla.


Ida bakar(tyvärr är bilden fel väg)

.
Jag och Emma.


Sanna :)


Hos Robin... (visst är de söta ;P)


Min namnsdags middag ;D sushi...mmmmmmm... :D: :D :D

Nu ska jag ta en promenad till kyrkogården, Hej då!!! XD XD XD

//Lia

Kommentarer
Postat av: Emma

De där gå-bilderna måste vara från den gången jag inte va med, efter stiltävlingen... tror ja :P

SUSHIIII! :D:D

2010-12-29 @ 14:04:24
Postat av: Sassa

ja, jag minns inte heller det

2010-12-29 @ 14:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0