Snöstorm

Hejsan! Idag är det ett underbart snöoväder ute, kom nyss hen från en promenad. Det var välidigt vackert ute synd bara att det är så svårt att fota när det snöar. upptäckte igår att det är otroligt få månader kvar innan provgraderingen till svart. Jag och Em måste nog börja extra träna för att hinna, det är man både längar till provgraderingen och fasar inför den... men om man arbetar hårt kanske det går bra eller något... Igår kom min kompis från Kalmar hit, hon fick sova över hos mig då hon inte hade lyckats hitta ett annt boende. Vi satt uppe till sent och pratade ju-jutsu tekniker det var jätte skoj :] Nu ska jag sätta igång med cellbiologin igen :D //Lia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0