Påsklägret: Dag ett

Vi vaknade vid 10 kanske och lägret började 12, så en stund innan tolv gav vi oss av till idrottshallarna där lägret ägde rum. Det blev en seiza med alla lägerdeltagare och framför oss stod massa tränare med svarta och rödsvarta och en med rött bälte, ni kan ju gissa vem ;)
Efter inledningen hade jag mitt första pass. Tror det var för Bertil Bergdahl... Slag och spark. Riktigt kul :)
vi tränade två pass till den dagen, och ett av dom tränade jag i SKOLAN.
Vi var i en skolkorridor och tränade lite. Lite mer självförsvar och så. Testade att göra låsningar på hårt golv. Det gjorde ondare än på mjuk matta. Det sista passet kommer jag inte ihåg vad vi gjorde.......
Till middag blev det pasta från en pastavagn utanför, det var jättegott :)
Medan vi åt tittade vi på en 4e dan-gradering! :O
Tyvärr klarade bara 4 av 7 graderingen... Det var lite läskigt...
Sedan bar det av till stan...
... och Bosses Glassbar <3
Sen gick vi tillbaka till skolan där Anders läste godnatt-saga för oss ^^
// Em

Kommentarer
Postat av: Fishtoad

"rött bälde" (är det inte bälte?) X)

2011-05-06 @ 10:26:03
Postat av: Em

jajajajaj nu är det rättat XD

2011-05-06 @ 11:21:05
Postat av: Sassa

Anders läste godnattsaga för er???

2011-05-07 @ 12:43:46
Postat av: Ida

Klart att han gjorde :)

2011-05-08 @ 12:13:13
URL: http://idapuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0