Torsdag på dojon

Efter att vi varit på en skola och visat ju-jutsu åkte vi buss till dojon och Ida och Robin hade träning med sina barn. Efter det hade Sanna och Lejon sin första träning med nybörjarna!
Jag tror det var 24 barn vi räknade till :D Det var jättekul att det kom så många, och av vad jag hörde när passet var slut var det många som var peppade på att fortsätta ^^
Sen hade brun och svart träning, men jag var inte med för jag är förkyld. Istället filmade jag och Ida lite och sen filmade vi lite på gröngruppens träning också :)
Vad det ska bli får ni väl se sen... ;)
http://www.youtube.com/watch?v=I9-bSSWWxK0 <-- Musik ^^
Det ville inte funka att lägga ut youtube klipp som vi brukar göra... :S
// Någon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0