Seamus Finnigan vs. Victor Bergenholtz

ikväll träffades vi tjejer för första gången alal tillsammnas sen vi skilldes på sommarlägret. det började med att alla kom till mig. Och eftersom att jag skulle övningsköra så körde jag till coop där vi hjälpte min mamma att stor handla. vi handlade allt på 28mintuer och 28 sekunder :D Sen körde jag tillbaka till mig och där såg vi harrypotter på norska som emma hade köpt till mig i norge för typ 5 kr :P vi åt godis och glass och sånt också. Vi hade riktigt kul. i allafall jag, norska är kul
Och så såg vi en ganska kul grej, seamus finnigan ät typ hälften så stor som alla andra i första årare! Och det liknar
Victor på våra graderings bilder! i alla fall förut.
Det är kul att han sitter på typ samma plats och det gör jag och sanna typ också

Kommentarer
Postat av: victor

elakt...

2011-08-13 @ 20:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0