Vårfest 2011

Igår var det endagsläger på UBK. Man fick träna 2 pass ju-jutsu kai, ett pass sport ju-jutsu, ett pass MMA och ett pass BJJ. Det var jättekul, men idag har jag träningsverk och blåmärken överallt.
Tyvärr kunde varken Sanna eller Malin vara med men jag och Ida hade kul ändå :)
Efter det var det Vårfest. Då var Malin också med :)
Vi åt, lekte med Sergios dotter, höll i lekar för resten av festdeltagarna, pratade och hade trevligt ^^
Bilder på skumma saker som hände under kvällen:
Lejon tejpade Peters armar.
Sen tejpades Peters mun.
Och sedan fötterna.
Han hoppade runt ganska roligt ett tag ^^
Erik bowlar med silvertejp... ser farligt ut.
Lejon brottade ner ida.
Massa människor mosade Sergio.
Lejon, Peter och Ida satt i en hög i soffan och myste.
Ida lånade ut lite av sitt hår.
Tack för en trevlig dag! :D
// Em

Kommentarer
Postat av: Sassa

Hade ju velat vara med, natttåg är inte alls kul

2011-04-03 @ 13:45:10
Postat av: Lia

När jag ser dessa bilder inser jag att jag nog inte var med...

2011-04-03 @ 14:10:33
Postat av: Em

det var för att du inte gjorde något galet malin :P Jag är inte heller med x)

2011-04-04 @ 10:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0