Hem ljuva hem

Nu är jag äntligen hemma igen efter helgens strappatser i Stockholm. Man lär sig något nytt varje dag och detta har jag lärt mig av denna resa:

  • Det är svårt att hitta ut till rätt flygbuss på Arlanda
  • Det ligger en pressbyrå i nästan varje gatuhörn i Stockholm.
  • Man ska inte gå mellan fridhemsplan och central stationen, och om man vill göra det ta med en karta.
  • Det är svårare än man tror att hitta ett ICA i centrala stockholm.
  • ICA på t-centralen säljer Smartis.
  • Det finns överdrivet många frisörsalonger i Stockholm.
  • Nummereringen av vagnarna på Natttåget är ologisk.
  • Det finns stege för de övre bäddarna i liggvagnen om man bara letar lite.
  • Ankor på isflak är söta.

.

Nu ska jag nog sova lite så jag orkar träningen kl 16.00.

//Sassa







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0