Duktiga jag

I går hade Dragonskolan öppethus och jag och tre andra elever höll i välkommstalet med information om kvällen, vi höll tal i mitten och i aulan (jag var i aulan) det var jätte kul fast batteriet till mitt headset (eller vad det nu kallas när det inte är en mick utan en sådan där som programledare på tv har) krånglade mot slutet. Sen svarade jag på lite frågor och guidade Emma och hennes syster runt skolan. När jag kom hem han jag till och med plugga för kommunikationsprovet (gjorde det i morrse, tror det gick bra). Nu sitter jag och försöker skriva klart min uppgift om Gotländska...


.

Nu ska jag sova så jag orkar sitta och dela ut student mössor till alla hysteriska treor i morrn eftermiddag. God natt

//Sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0