sjukhuset

Nu sitter jag på midgårdsskolan och försöker äta en macka, men det går sådär, känns inte när jag tuggar...

tänkte skriva lite om mitt sjukhusbesök idag.
Jag borjade gå dit vid halv 10 skulle vara där 10, kom dit och väntade väntade och väntade. en timma efter att jag kom dit fick jag komma in och träffa någon som sa  att min näsa var typ bruten.
sen skulle ajg få vänta ett tag. Fick komma in till ett rum och fick bedövning
då såg jag ut så här

sen skulle jag vänta i en kvart ungefär. men det blev en och en halv timma...

Tillslut fick jag komma in till ett till rum. Fick mer bedövning genom en spruta
då såg jag ut typ såhär

Lite blodig från alla sprut stick...

efter att bedövningen hade värkt ett tag och sen försökte hon laga näsan genaom att typ trycka tillbaka den, det var inte mysigt...
sen tryckte on inte en grej som jag ska ha i näsan till på torsdag, den ska egentligen inte sticka ut som den gör nu men hon ville inte göra om det och jag ville inte heller att hon skulle det så den får sticka ut lite.
Efter att hon hade fixat allt coh jag bara låg och väntade på papap såg jag ut så här

Nu är jag på midgård och ska gå med Emma til UBK nu


Kommentarer
Postat av: mormor Maggan

Oj, oj vad du har fått vara med om, det där måste ha gjort väldigt ont, förstår jag.

Kram Mormor

2010-11-19 @ 16:12:15
Postat av: victor

vilka fina bilder :p

2010-11-19 @ 16:27:35
Postat av: Lejon

Jag är fan sämst.

2010-11-24 @ 22:36:55
Postat av: Ida

Nejdå Alexander, Mitt fel också!

2010-11-24 @ 22:43:31
URL: http://idapuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0