no more kultur... typ

Igår hade jag och Malin vårat sista möte med kulturmänniskorna, nu är det äntligen slut:)
Vi råkade dra över mötet med typ en kvart, jag blev lite stressad eftersom att jag skulle träna en halvtimma efter att mötet skulle slutat, så på vägen till UBK gick jag och åt min middag, men jag hann till träningen. Jag testade på bjj och det var A5M jag kommer komma dit nästa tisdag också. sen stannade jag kvar och bastade på UBK kollade lite på när grön gruppen tränade på tävlingsteknikerna :)
Sen for jag och mötte Emma vid sjukhuset först gick vi bara runt sen gick vi in och stannade där ett tag... haha ska tillbaka dit på torsdag när jag ändå inte har något att göra

en bild från när jag och Sanna visade upp lite på kulturnatta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0