Soffmonster och magi

Vi hade i helgen Harry Potter maraton, vi var klara med alla filmerna runt 8 tiden, vet inte exakt jag sov nämligen då (enda filmen jag såg hela av var första, sen såg jag mest bara snutar av de andra) Det intressantaste var dock inte filmerna utan att lyssna på komerntarerana som folk fällde t.ex. något som var ständigt återkommande varje gång någon ställde en fråga om hur något i trollkarls världen fungerade "Det är magi..." sen var de i soffan väldigt duktiga på att hoppa från ämne till ämne, också det roligt att lyssna på men lite irriterande när man försökte sova.

Sen envisades Ida med att det fanns ett soffmonster vilket resulterade i att alla de som satt i soffan drog upp bena från golvet, utifall att Ida hade rätt...
 
Nä nu ska jag lägga mig och sova så jag orkar skolan i morrn^^

//Sassa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0