Mellandagsrea

I går var jag, Malin och Ida ner på stan och tittade på mellandagsrean. Det var ganska mycket folk i rörelse nere på stan men inte så mycket som jag hade väntat mig. Både jag och Ida fyndade kläder på rean medans Malin köpte en bok (Reckless av Cornelia Funke, jätte bra bra bok)
.
Ida envisades med att hon kunde få på sig byxor från barnavdelningen, så det slutade med att hon bevisade det. Hon fick faktiskt på sig jeans av stolek 170.

När vi var klara på stan för jag och Malin hem och Ida för på kalas. Vid kl 7 träffades vi igen hos Malin, denna gång var småpojkarna inbjudna, tyvärr var det bara Victor och Erik som kunde. Vi spelade sällskaps spelet "med andra ord"
.
Vi spelade ett antal omgångar, vi tjejer vann alla gångerna. Sen satt Ida och förklarade orden för oss och vi fick gissa, Malin vann denna gång men jag kom tvåa.
.
Här är några av alla brickor som fanns till spelet

Blev en rolig dag och kväll igår

//Sassa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0