Harry Potter :D

AAAaaaaaaaaaaaaaaahh!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:

Hogsmeade <3

Godisbaronen :D

M0nsterboken om monster!

Hogwarts!! <3

Tre Kvastar - åt lunch där <3
Har sååååå många fler bilder jag vill lägga upp men jag orkar inte, tror det blir ett bildspel senare... :D:D
Var iaf på Universal Studios och Island of Adventure tror jag det heter ^^ Där kunde man gå in i Hogsmeade och se Hogwarts, åka en karusell genom hogwarts, dricka honungsöl på tre kvastar, köpa trollstav hos olivanders och köpa en massa andra nördiga saker :D

Jag, mamma och mina syskon shoppade loss - Pappa tyckte vi var galna.:P
Hejdååååå
//EMMAA :D:D:D:D:D:D
ps. jag saknar alla kompisar................

Kommentarer
Postat av: jem

Undrar inte om jag är på din fars sida

2010-12-27 @ 16:37:27
Postat av: Sassa

Vi sacknar dig också Em

2010-12-28 @ 11:51:20
Postat av: Erik

Sacknar? Vad är det?

2010-12-28 @ 16:03:11
Postat av: Lia

Märk inte ord Erik... Det kan slå tillbaka mot en!!!;D



Saknar dig också Em men njut av resan, vill höra om allt när du kommer tillbaka :D

2010-12-29 @ 12:02:11
Postat av: Erik

men jag har inget bättre för mig =P

2010-12-29 @ 17:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0