Fredagskalas för Robin 18 år

I fredags överraskades Robin hemma hos mig av Ida, Victor, Erik och Peter. Vi spelade in en film :D Den är inte klar än, men vi hade roligt i alla fall :) Sen hade vi en awesome pannkaksmiddag med pannkaka, sylt, grädde, socker, glass, chokladpudding, chokladsås, kolasås, mosad banan och non stop godisar! Det var jättegott!
Sedan såg vi vår ofärdiga film och tittade på lite youtubeklipp. Sedan spelade vi BUZZ (frågesportsspel på PS2). Först vann min syrra, sen vann jag och min syrra på lag :)
Blommor och småpojkar
Erik leker med sugrör
Tårtaaaa
Pannkakor!
Födelsedags-Robin!
Sugrör....
GODIS
En LEVANDE PANNKAKSKLUMP PÅ RYMMEN.......
En fot
Robins tröja tror jag
Jag sover på golvet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0