Studenten

Tänkte jag kanske skulle skriva något lite längre om studenten också då. Min klass började med champangefrukost, gick sedan till skolan för att äta frukost (igen) med våra lärare och få våra betyg :) 
I Valhalla fick vi se på uppträdanden från både musik och dans, och lyssna på när Gandalf (rektorn) talade om att nu ska vi lämna Midgård och hitta vår egen ring som vi ska föra till Mordor eller nåt sånt :P Det var lite roligt.
När vi sprang ut 12.30 började det såklart att spöregna, precis när vi kommit ut. Genomblöta men glada ändå ställde vi oss på flaket, vårt liknade en bur, och lyssnade till musik och levde om :P
Sen firade jag med släkten och fick bidrag till en dator som jag ska köpa i sommar :) Trevligt trevligt
Det var det!
// Emmaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0