Världens bästa kompisar!

Igår blev jag firad av mina vänner!

Först tog Ida, sanna och emma med mig till övik, det var en spännande dit resa då jag satt med ögonbindel hela vägen och efter halva kändes det som om jag skulle kräkas, vi tog en paus hos Idas kusiner som tur var.
När vi kommit fram till övik badade vi på paradisbadet i flera timmar vi hann även äta pannkakstårta som tjejerna hade tagit med sig(Den var jätte god!)

När vi kom tillbaka till umeå igen fick jag ta på mig en ögonbindel igen och denna gång bar de av till Sanna där jag blev indragen i huset av killarna. Killarna hade lagat middag, det var indisk mat och sedan fick vi även en indisk efterrätt när vi såg på gladiatorerna.

Hade en jätte bra dag och kväll!!!

tack Emma, Ida, Sanna, Robin, Erik, Victor, Peter och Lejon!

Ni är så galet söta, världens bästa kompisar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0