Jag fick vara med och träna:D

Idag fick jag vara med och träna första gången för denna termin, var jätte kul de första ca 40 minuterna innan min höft började protistera. och eftersom jag är ganska duktig så gick jag av mattan och fick vara åskådare restan av passet, inte kul.
 
Fick dock några fina bilder

.
Jag, Em och Idis träffades lite tidigare på dojon idag och planerade lite hemlisar, har något att gör med filosofi, film och stickning kanske....
.
Ida ser ut att ha ont och tittar man i bakrunden så ser Anders också ut att plågas, vad vet jag dock inte...
.
Wille förklarar tekniken...
.
Och Ida testar den på Victor, men eftersom att Victor inte har några leder så såg det mer ut som att de dansade, blev till och med en pirruet som jag inte hann få med på bild

Ida kollar en extra gång om Victor verkligen inte har några leder... ?

//Sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0