Fika klubbjacka och träningar

Igår efter skolan gick jag och sanna till dojon för att lämna våra grejer och sen ta en fika på stan. på dojon satt viktor kröger och erik. så vi drog med oss dom till NK där vi fikade. Jag hade i allafall riktigt roligt!, vi pratade om attt frystoka saker och tydligen så är sanna och jag gamla. men jag är ju vara ett år äldre än pojkarna..


När vi kom till dojon kokade jag coh sanna makaroner och mikrade köttbullar som jag har sparat där. sen kom andreas dit och visade oss hur den nya klubb jackan kommer bli!! såå BRA! förutom att modellen var lite smal i armarna tycker jag. sen var det BJJ! JÄTTEKUL( ja peter du var duktig) sen var det blå och nybörjar träning som jag satt och kollade på, det var 17 mybörjare!! det behövs bara mer nybörjare till mon också.
Det var brun/svart pass sen, jättekul försvar mot sprak, sen slag och sprak randori!

hihi jättekult allt i går och imorgon så är det tränar upptakt kommer nog också bli jättekul. Och idag ska jag få övningsköra med växellåda för första gången

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0