Några random bilder från sommarlägret

Satt och kollade igenom bilderna från sommarlägret och hittade några som jag tror ingen sett och som är fina... kanske... eller... de är i alla fall tagna

På väg till Oxelösund ser vi denna bli med en smile:D

Vet faktiskt inte vad de höll på med i baksättet...

.
Landskaps bild tagen från bilfönstret någonstans runt Uppsala tror jag, vet inte varför men jag tror jag var trött...


KAOS efter typ en dag...

Eld...

Ser ni gubben???

Rädd för såppbubblor???
.
Ida med???

Ida pekar ut ett skepp för oss

Jan-erik mat strejkar???

Tränig efter maten för Erik, för det hade vi ju inte nog av på dagen...

Så roligt man kan ha medans man väntar på maten

Liten, söt och gul bil. Ger den extra slag kan man ju undra...
.
KAOSET som uppstår när 7 personer ska vara med på samma bild...
Ida och Sergio bråkar
.
Vilse i Nyköping...???


En Jonas med hår

Snö i Sundsvall... ???

Bara för att jag inte har något bättre för mig!! Peppar Norrlandslägret nu!!!:D

//S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0