Dubbelträning

Igår så började jag träna med Alexander, inför hans gradering som är på tisdag. Vi tränade på gul/orangepasset.  och när det var slut så var det brunsvart träning och som uppvärmning ropade han upp och och när man svarade ja, skulle man hitta på en övning som man skulle göra 3 av. hihi det var typ roligt kaos :)
Sen körde vi kata resten av passet, först körde jag med Sanna sen bytte jag så jag körde med Malin men när vi hade kört igenom alla tekniker, lekte jag lite, och skulle hoppa upp, landade fel på foten, gjorde jävligt ont så lindade den och hade den i högläge resten av träningen. Så jag låg på golvet itränar rummet och Malin satt på soffan och så lärde vi oss ordningen på teknikerna.
udeosae, osototoshi, kotegaeshi, osotosae, udeosae, osototoshi, udeosae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0