Träning och mattbärning

Idag var det först träning för vit, grön och blå gruppen. Jag var mest med blå och grön gruppen så jag vet inte hur vita sköte sig men det blå/gröna var bra om man bortser från att de beundrade mattan lite för mycket i ternikerna, uppsigt pojkar uppsigt!:P 

Sen var jag med och tränade själv idag, första gången på jätte länge, hela tjejkvartetten tränade med Wille, eller tränade å tränade vet jag inte, vi körde några tekniker sedan diskuterade vi sånt som måste fixas inför Norrlandslägret och sen körde vi några tekniker till... vi var hemska elever idag, förlåt Wille, vi ska bli bättre, tror vi, kanske, vi ska försöka:P

Kvällen avslutades sedan med lite mattbärning, blev dammigt och bra:D

Nu ska jag sova och peppa inför i morrn:D

.
Mattbärning förra året

//Sassa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0