Brunt bälte

I går tog jag och Ida det bruna bältet i Ju-jutsu Kai. Det var jätte varmt inne på dojon och kvavt, tror inte jag andades på ca tre timmar. Eftersom att vi var en sådan stor grupp så vart graderingen uppdelad så att först körde hälften några tekniker, sen lämnade de mattan medans resten körde samma tekniker. När de var klara kom första gruppen upp igen. Detta gjorde att graderingen tog lång tid men också att vi fick tid att andas lite. Har riktigt ont i kroppen idag men det var det värt, för nu är vi brunbälten :D

//Sassa

Kommentarer
Postat av: jem

Sanna, det var INTE varmt på dojon. Det var 8-9 grader ute och inte alls illa inomhus. På en av mina graderingar hade det varit 20+ i flera dagar innan och på själva graderingen var det 28 ... behöver jag säga något mer !!! Njut istället av att nästa år kan du önska att det är 20+ och du behöver inte bekymra dig :)

2011-05-30 @ 11:07:33
Postat av: Sassa

Jo det var bastu värme!!!

2011-05-30 @ 16:56:13
Postat av: Emma

Det var faktiskt varmt!

2011-05-30 @ 21:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0