Onsdag = galet lång sovmorgon!!!

Hej!

Idag börjar inte jag föränn kl 13:10 och lektionen är nästan frivillig, då vi har projektarbete då och får jobba när vi vill och hur vi vill. Jag och min kompis ska försöka avsluta vår kemiska bakbok... den blev oerhört kort... bara 30 sidor (fast allt är förstås inte inlagt i den än) sitter och försöker skriva över receptet på death by chocolate till den. Det är typ världens godaste chokladkaka för övrigt.

har hunnit maila syv (syo... tycker jag det ska heta!) nu på morgonen och krävt en tid för att få prata med henne... har försökt nu i två veckor men hon är antingen upptagen eller inte där, och på fredag är hon ledig... tycker hon kan ta ledigt EFTER att vi treor har fått hjälp med vår framtid, det är ju bara två veckor dit!!!

Igår satt jag och räknade lite fysik. Arbetade på kapitlet "magnetiska fält" och plötsligt fattade jag vad jag gjorde! Har aldrig förstått fysik förut... kanske ett tecken på att jag är inte körd i fysik i alla fall ;P

nu är det ca 12 veckor kvar till studenten!!! och ca 10 veckor till UPPCON!!! :D :D


kardemummamuffins med chokladglasyr :3


//Lia

Kommentarer
Postat av: Em

Death by chocolate!!! <3

UPPCON!!! PEPP <3

2011-03-30 @ 09:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0