Ne waza citat 1

Idag har det varit ne wazacup, jag och Emma var "chefer" över det hela något som var nytt för oss.  Allt på cupen var riktigt skojigt och alla barnen var jätte duktiga, det var även kul att i år hade vi inte bara folk från ju-jutsun  både judo och mma hade också kommit för att tävla. :D

Detta var ett citat jag hörde från två tjejer som var med och tävlade:

De tittar båda på killen som vann (han tränade judo)

tjej 1) det är orätvist jag borde ha vunnit.

tjej 2) jaaa... han är ju så mycket högre graderad än du och det är jätte fuskigt.

tjej2) Vi borde hämnas... jag tycker vi tar reda på var han bor och vad han hatar och sedan lägger vi det i hans brevlåda.

tjej 1) jaaa!! vad tror du han hatar??

tjej 2 funderar en stund och svarar sedan allvarligt: ROSOR!

vi fick höra flera söta citat under dagen men det här var ett av dem X)



 //Lia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0