House of hell...


Igår stod jag vakt på house of metal... en mycket intressant upplevelse. Jag började kvällen med att stå vakt utanför tc då jag ledde folk in till garderoben. Sedan fick jag stå och kolla så ingen kom ner till äpplet som var under 18. Jag hann även stå och vakta en dörr och se till så ingen gick runt med alkohol.

Dessa är några konstiga saker som hände under kvällen:

1) En man frågar mig om vägen till garderoben... Jag pekar ut vägen och då KLAPPAR han mig på HUVUDET och säger tack. (Jag är inte liten!!!!!!)

2) Jag ska gå på toa och går då till damernas... där är alla toaletter upptagna plötsligt kommer 2 män inrusande. De kollar runt och ser att alla toaletter är upptagna och frågar varandra vad de ska göra då den ena säger "jag vet vi kissar i handfatet" Jag säger åt dem att gå in på herrarnas om de ska göra det... Då säger de att de inte hinner göra det och drar ner gylfen. Men de ändrade sig när den ena kom på att eftersom jag "jobbade" där så kunde jag få dem utslängda.

3) När jag går mellan den stora garderoben och tc drar en man plötslig i min hästsvans... han visste inte varför han gjort det... tyckte väll den var fin.... (konstig och full var han...)

4) Åter igen utanför garderoben stoppar en kille mig och frågar om jag hade tappat bort min storebror (HALLÅ JAG ÄR ÄLDST, HAR BARA EN LILLEBROR!!!) När jag säger nej svaran han oj och stapplar iväg...


De var massa männsikor där som jag ansåg att de skulle gå hem då de inte kunde gå i trappen själv... men de var också andra mycket trevliga människor där^^ Musiken var också helt okej ibland men jag tror jag håller mig till min egna musiksmak ändå... (Hemskt att se att de som är mest fulla är de som är över 30)


En låt från ett av mina favoritspel! :D 

Här är länkar till det spelet:

http://www.ferryhalim.com/orisinal/g2/bubble.htm

http://ferryhalim.com/orisinal/

Nu ska jag gå och äta frukost!

//Lia

Kommentarer
Postat av: Jonas "Baloo" Elfving

Kung musik, men jag tror du har ett och annat att lära dig om spel ;)

2011-03-05 @ 16:40:29
Postat av: Lia

Spelet äger! Man kan sitta med det i timmar XP

2011-03-05 @ 21:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0