Hemma från midgård...

Idag har jag varit på midgård tillsammans med Emma och Ida. Blev tvungen att vänta på dem en stung vid entré på grund av att jag inte kunde smsa och säga att jag hade kommit... Det var jätte kallt....  När de hade hämtat upp mig så gick vi till en dörr där satt vi och vätade i 20 min... jag fick gå runt med min jacka för emma hade inte plats i sitt skåp. Så jag konstaterade idag att Östra har mycket bättre skåp än midgår, för i mitt skåp kan man få in mycket. Vid 19:00 blev vi insläppta i en lokal där vi skulle se på ettornas teater. Ettorna var väldigt duktiga...  Sen var det slut och Emma och Ida åkte hem och jag cyklade... Det var ännu kallare när jag skulle hem... hade ingen känsel i benen när jag var hemma och höll inte på att få upp garagedörren då minna fingrar nästan inte gick att röra.  

Nu har jag helg jippi!!! bortsett från att jag inte har något att göra i helgen... jay.... Det blir nog jag och min mattebok...hurra....





Detta är lite klipp från serien mantantei loki ragnarok (ragnarök) Handlar om asagudarna som tagit sig till vår tid. Tänkte de passade då vi har varit på midgård.


amv av samma serie. 




Annan serie... serien är inte den bästa men låten är bra^^

Nu ska jag gå å kanske sova... eller räkna matte... eller läsa i fysikboken... eller arbete lite med genetik...

Natti!


//Me

Kommentarer
Postat av: Sassa

Lia då kan du ju leka med oss, när vi normala mäniskor får helg, XD

2011-03-17 @ 22:41:33
Postat av: Lia

JA SANNA!!! vill du leka med mig? :)

2011-03-17 @ 22:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0