Min nya grupp :D

Första träningen idag med nya gruppen: Orange Mon, och nya hjälpisen: Erik :)
Jag har haft dem förr, när de var gula, en del av dem i alla fall. Det är ganska bra, då kan man ju vissa namn i alla fall.
Det var tyvärr bara 5 barn där idag. Men vi hade kul i alla fall. Eller jag hade i alla fall. Repetition med gul-tekniker kanske inte är det roligaste men jag la in lite andra saker också :) Ljusstaken, ormgropen, sit ups kedja, ne waza, grodhopp...
I slutet tävlade min grupp mot Malins gulbälten i tunnelstafett. Tyvärr vann gulbälterna. Men jag ska träna upp mina barn så de vinner nästa gång..... :P
Hoppas bara det kommer fler barn nästa pass!
Cool :)
// Flickan som överlevde

Kommentarer
Postat av: Lia

ÄLSKAR LÅTARNA!!!! TYP BARA NOSTALGI!!! x3

2011-01-13 @ 14:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0