Måndag hela veckan

Träning idag! :)
Först åkte jag ner till stan och träffa Sanna och Ida på Ica. Sen gick vi till UBK, Sanna var tvungen att ta bussen hem och jag lekte med Ida på mattan. Vet inte riktigt vad vi gjorde. Sen kom Robin och han och Ida hade träning.
Sen hade jag träning! :D
Den var kul ^^ börja med lite svep och annat kul på uppvärmningen, sen svart-tekniker, coola sparkar och sist kata :) Man kanske borde försöka ta och memorera den där katan snart...
Tog inga bilder idag... men hittade lite gamla bilder jag tagit och tänkt lägga ut tidgare
Julklappen av UBK ^^ tack så mycket :)
Skapelsen... av Bert och Berta
Steka hamburgare hemma hos Ida nån gång i höstas. (hur kan hamburgare ändra form!?? först är de runda och sen blir de mindre och ovala.... det är livets mysterium...xP )
// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0