Warhammer

I fredags innan Malins middag gick jag och Sanna till Fusk och hämtade tre stycken småpojkar. Det är coolt att vi hittade vars man skulle gå in, och faktiskt vågade gå in :P
Alexander
Victor
Robin
Det tog ett tag innan äntligen få dem att packa ihop målarburkarna och plastgubbarna och följa med oss...
---
I lördags följde jag med till Fantasia och spelade Warhammer. Det var... konstigt :P jag vet inte vad jag ska säga. Det var... intressant xP
Min arme! Uppifrån ser de ut som Teenage Mutant Ninja Turtles... nästan.
Jag förstod inte mycket. Alla pratade typ ett annat språk...
Det stod en liten kille bredvid mig och frågade mig hur jag skulle göra med min arme hela tiden. När han upptäckte att Robin alltid svarade istället för mig gav han tillslut upp och började fråga Robin istället... kände mig lite dålig :P
Så här spelar man Warhammer!:
  • Ställ upp dina plastgubbar.
  • Använd en röd pinne för å se hur långt de ska gå.
  • Lek lite med några tärningar.
  • Skjut/slå ner motståndarna.
  • Lek lite mer med tärningar och slåss lite mer.
  • Dö.
  • Slut.
// Emma

Kommentarer
Postat av: jem

Alltså, jag kan förstå det där med målandet men resten fattar jag inte meningen med. Bra sammanfattning.

2011-02-07 @ 11:22:55
Postat av: Baloo (aka Jonas)

Fast när ajg spelade vill jag minnas att det inte var "några" tärningar utan snarare hinkar med tärningar.



Men jag håller med JEM målandet var roligt spelandet, nja så där.

2011-02-07 @ 11:51:47
Postat av: Em

Det var tärningar överallt...

2011-02-07 @ 12:59:47
Postat av: victor

spelandet e lika roligt som målandet!! och ja det e hinkar med tärningar:p

2011-02-07 @ 13:36:55
Postat av: Robin

Det beror på vilket humör man är på juh :P ibland e det roligare att spela, ibland måla, ibland bygga ^^ och ibland e det roligt att bara göra arméer :D

2011-02-07 @ 15:17:24
URL: http://gork.blogg.se/
Postat av: Lia

Turtles är så mycket coolare än plast gubbar ;P

2011-02-07 @ 16:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0