VARFÖR!!!!? :(

Denna vecka hade jag bestämt att jag skulle gå på alla träningspass med brungruppen eftersom jag har tidigare under det här året varit upptagen med bla prov och läxor...
Och nu när den jobbiga delen av året är över så har jag blivit förkyld och får inte träna, eftersom jag har ont i halsen( och det vill inte gå över)grrrrrrrrrrr.....
Och på måndag kan jag inte heller träna eftersom min skola har obligatoriska kvällsstudier SAMTIDIGT SOM MIN TRÄNING ÄR!! Så jag måste vara på skolan då... De vill så gärna visa att Östras elever trivs, men jag fattar inte varför jag ska vara där. Det kommer ju bli en lögn natur och sam kommer ju inte vara kvar där när de nya eleverna börjar... Kan de inte bara tvinga de dåliga programen(som ska få vara kvar) att  vara på öppethus kvällen så att vi andra kan göra roligare saker... :( :(

Jaja... nu ska jag sluta klaga... always look on the bright side of life....



//LIA!!! :( :( :( :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0