Samuel 8, nej 9 år

Igår fyllde min lillebror Samuel 9 år. Han hade ett ju-jutsu kalas som jag, ida och sanna höll i på UBK med 11 stycken barn :) Det var roligt. Vi lekte med dom, gjorde lite tekniker, fall och avslutade med en liten randori. De verkade tycka det var kul, och en av de små killarna frågade hur man anmälde sig om man ville börja träna. När vi frågade vad som varit roligast på passet räckte en liten kille upp handen och sa: "Att du var rolig" och pekade på Ida. Det var gulligt :)
Min familj verkar vara lite dålig på att räkna. Mamma sa till min syster: "skriv Samuel åtta år på tårtan" och min syrra gjorde det. Flera minuter senare kom vi på att... Vänta, fyller han inte nio år? så vi fick snabbt rätta till tårtan.
Sen sa mamma att hon köpt godispåsar för 12 gäster, fast det var ju bara 11 gäster...?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jajaja, jag är bra på mycket annat. Dessutom är jag den enda skadade efter kalaset igår. Knät och höften fick sej en smäll när jag fixade tårtorna :-(

2011-02-26 @ 09:35:04
Postat av: Sassa

Tårtbaknig är en farlig sport, du får börja med något lugnare t.ex. Ju-jutsu ;P

2011-02-27 @ 18:33:18
Postat av: Anonym

Funerat på jujutsu men det verkar farligt det med, fläskläpp, skadade knän,brutna näsor....

2011-03-01 @ 17:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0