C-kurs dag 2

Nu har vi tagit oss igenom dag 2 av C-kursen. Dagen började tidigt, jag Emma och Ida hade ställt väckarklockan på halv 7 men vi låg kvar i sängen till kl 7. Detta lede till att vi fick kasta i oss frukost, kasta på oss kläder och springa till bussen som gick 10 i 8. Vi kom ner på vasaplan vid 12 över 8 så vi gick till dojon för att göra oss klara.  Sen gick vi till Dragon hallen där vi sen var fram till lunch innan vi gick ner på dojon igen, känns som att vi bara springer fram och tillbaka mellan Dragon och dojon denna helg... På eftermiddagen tränade vi på lite tekniker, vad man ska tänka på som instruktör, hur man bedömmer en gradering. Dagen avrundades med att alla kursdeltagaren gick ut och åt middag, riktigt trevligt. Blev allt som allt en jätte trevlig, lärorik och rolig dag, ser fram i mot morgon dagen.
.
Imorrse medans vi väntade på att det skulle börja 

Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar stiga upp tidigt i morrn

//Sassa 

Kommentarer
Postat av: Robin

Springer inte du och ida mellan dojon å draggen hela tiden i vanliga fall? x)

2011-02-20 @ 09:24:04
Postat av: Sassa

Jo det är väl sant, men lite mer än vanligt

2011-02-20 @ 19:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0