BJJ :O

Igår testade jag BJJ för första gången!
Det var jätteläskigt, men ganska kul :) Ska nog dit nästa tisdag också.
Fast jag var jättedålig. Men men ^^
Sen var jag och Ida med och tränade med gröngruppen! :O
Så det blev dubbelpass igår. Det var en kul träning ^^
Jag fick ett knä på läppen, men det var inte så farligt. Jag failade lite med blockeringen bara. Nu är den lite blå på ett ställe och lite svullen.
Konstigt att jag inte lyckas göra illa mig någon gång på brun/svarta träningarna men jag lyckas på grönas träning... och det var till och med ett orangebälte som knäa mig... Det hade varit lite coolare om det var på brun/svart träningarna... x)
Ida har en sak att skriva om sen, angående BJJ, men eftersom vi glömde fota får hon skriva om det senare... :)
Gammal bild
Vet inte vad de håller på med... Tror det var då vi såg på Tarzan hemma hos Malin, veckan efter Norrlandslägret.
// Emmaaa ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0