Amigurumi

Fick ett önskemål av en kompis att lägga ut bilder på amigurumis (japanska virkade djur/leksaker typ) som jag har gjort. Så nu hade jag tänkt göra det! :)


Här har jag försökt virka kero, ett litet djur som var med i den första animen jag såg (cardcaptor Sakura) Tyvärr så är den inte riktigt klar än^^


En sköldpadda från Mia Bengssons bok "Virka amugurumi"


Döden... :)


En sjöjungfru, detta var den första som jag virkade utan riktigt mönster.


Detta är Törnrosa som jag virkade till sanna! ;P


Mulan som jag virkade till Emma^^

Detta var några av alla amigurumis som jag har virkat(de flesta har jag gett bort så de finns inga bilder på dem) Men det blev ganska många i alla fall :)


Nu ska jag gå och kanske fortsätta virka på en docka jag har arbetat på ett tag! :D


Hej då!!!


//Lia



Kommentarer
Postat av: jem

+ plus sjöjungfrun och sköldpaddan

2011-02-05 @ 18:32:48
Postat av: Lia

Va?? Jag förstår inte vad du menar...???

2011-02-05 @ 18:51:24
Postat av: Emma

R.I.P. Mulan..... :'(

2011-02-06 @ 21:49:38
Postat av: jem

Tyckte de var extra bra

2011-02-07 @ 12:24:21
Postat av: Lia

Aha ^^

2011-02-09 @ 09:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0